Openingstijden

    Ma t/m Vr :
    9:00 - 19:00

    Za + Zo :
    Gesloten

    Adres gegevens


    Administratiekantoor Huijsmans
    Kersenstraat 23
    6602 GA Wijchen

    Contact gegevens


    Tel : 024 - 64 50 613
    Mob : 06 - 22 33 77 10
    Mail : info@ahuijsmans.nl

    Overige


    Kvk : 09191815
    BTW : 129912141B01
    ING : NL09INGB0009439607

    Wat doen wij:

    Uw administratie opzetten en bij houden. Dit is een door de overheid opgelegde wettelijke verplichting.
    Het helpt u ook om op tijd nieuwe ontwikkelingen te voorzien, daarop in te spelen en op het juiste moment de juiste beslissingen te nemen. Met een goede administratie legt u vast wat er in uw onderneming gebeurt en houdt u overzicht.

    Hoe is onze werkwijze:

    De werkwijze die wij hanteren is de volgende:
    In overleg met de klant produceren wij voor u een op uw bedrijf op maat gesneden administratie. Ons devies is een goed administratie kantoor verdiend de door u gemaakte kosten terug.

    Waarom uw administratie laten verzorgen:

    Met een goed bijgehouden administratie heeft u snel de beschikking over de cijfers en resultaten van uw onderneming om inzicht te krijgen in uw kosten, uw omzet en uw winst. Aan de hand hiervan kunt u vooruitzien op ontwikkelingen en uw activiteiten eventueel bijstellen. Vaak is het zo dat ondernemers het verzorgen van de administratie niet het leukste werk vinden het gaan uitstellen tot morgen. Nu dan weten we het wel morgen komt niet. Nu ieder zijn vak. Bent u zo'n ondernemer besteed het lekker uit geen sores en ergernis.

    Onze meerwaarde :

    Wij kunnen uw administratie voor u verzorgen in overeenstemming met de wettelijke vereisten. Wij maken regelmatig berekeningen om de aansluiting tussen uw administratie, uw aangiften en de jaarrekening te controleren. Daarnaast kunnen wij aan de hand van uw boekhouding adviseren over aantrekkelijke fiscale regelingen, zodat u op tijd actie kunt ondernemen.

    Conclusie :

    Administratie is in feite niets meer als het ordenen van gegevens. Op alle gebied. Ons bedrijf heeft zich gespecialiseerd in de financiƫle administratie.

    Openingstijden

    Ma t/m Vr :
    9:00 - 19:00

    Za + Zo :
    Gesloten

    Adres gegevens


    Administratiekantoor Huijsmans
    Kersenstraat 23
    6602 GA Wijchen

    Contact gegevens


    Tel : 024 - 64 50 613
    Mob : 06 - 22 33 77 10
    Mail : info@ahuijsmans.nl

    Overige


    Kvk : 09191815
    BTW : 129912141B01
    ING : NL09INGB0009439607

    Openingstijden

    Ma t/m Vr :
    9:00 - 19:00

    Za + Zo :
    Gesloten

    Adres gegevens


    Administratiekantoor Huijsmans
    Kersenstraat 23
    6602 GA Wijchen

    Contact gegevens


    Tel : 024 - 64 50 613
    Mob : 06 - 22 33 77 10
    Mail : info@ahuijsmans.nl

    Overige


    Kvk : 09191815
    BTW : 129912141B01
    ING : NL09INGB0009439607

    Wat doen wij:

    Uw administratie opzetten en bij houden. Dit is een door de overheid opgelegde wettelijke verplichting.
    Het helpt u ook om op tijd nieuwe ontwikkelingen te voorzien, daarop in te spelen en op het juiste moment de juiste beslissingen te nemen. Met een goede administratie legt u vast wat er in uw onderneming gebeurt en houdt u overzicht.

    Hoe is onze werkwijze:

    De werkwijze die wij hanteren is de volgende:
    In overleg met de klant produceren wij voor u een op uw bedrijf op maat gesneden administratie. Ons devies is een goed administratie kantoor verdiend de door u gemaakte kosten terug.

    Waarom uw administratie laten verzorgen:

    Met een goed bijgehouden administratie heeft u snel de beschikking over de cijfers en resultaten van uw onderneming om inzicht te krijgen in uw kosten, uw omzet en uw winst. Aan de hand hiervan kunt u vooruitzien op ontwikkelingen en uw activiteiten eventueel bijstellen. Vaak is het zo dat ondernemers het verzorgen van de administratie niet het leukste werk vinden het gaan uitstellen tot morgen. Nu dan weten we het wel morgen komt niet. Nu ieder zijn vak. Bent u zo'n ondernemer besteed het lekker uit geen sores en ergernis.

    Onze meerwaarde :

    Wij kunnen uw administratie voor u verzorgen in overeenstemming met de wettelijke vereisten. Wij maken regelmatig berekeningen om de aansluiting tussen uw administratie, uw aangiften en de jaarrekening te controleren. Daarnaast kunnen wij aan de hand van uw boekhouding adviseren over aantrekkelijke fiscale regelingen, zodat u op tijd actie kunt ondernemen.

    Conclusie :

    Administratie is in feite niets meer als het ordenen van gegevens. Op alle gebied. Ons bedrijf heeft zich gespecialiseerd in de financiƫle administratie.

    Openingstijden

    Ma t/m Vr :
    9:00 - 19:00

    Za + Zo :
    Gesloten

    Adres gegevens


    Administratiekantoor Huijsmans
    Kersenstraat 23
    6602 GA Wijchen

    Contact gegevens


    Tel : 024 - 64 50 613
    Mob : 06 - 22 33 77 10
    Mail : info@ahuijsmans.nl

    Overige


    Kvk : 09191815
    BTW : 129912141B01
    ING : NL09INGB0009439607